REKLAMACJE
Bardzo się staram, żeby moje produkty były jak najwyższej jakości, jednak jestem tylko człowiekiem i pomyłki czasem się zdarzają, nawet Matce Polce Bizneswoman. Jeśli otrzymałaś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt, podczas użytkowania ujawniły się wady produkcyjne – koniecznie napisz do mnie niewiadomskamila@gmail.com. Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, proszę w miarę możliwości o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznam się z wiadomością i postaram się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem.
Na wszystkie wiadomości odpowiadam od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Zwykle nie zajmuje mi to dłużej niż 1-2 dni robocze (choć czasem może potrwać to 3-4 dni, bo mam też inne priorytety jako Matka Polka). W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, jednak na pewno otrzymasz ode mnie informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przez nas Twojej wiadomości.
ZWROTY
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Proszę o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona.
Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku zakupu:
– produktów cyfrowych i platformy subskrypcyjnej (kursów online, webinarów, e-booków, audiobooków, voucherów prezentowych) – podczas składania zamówienia proszę o wyrażenie zgody na natychmiastowe dostarczenie treści i informujemy, że w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zostaje utracone.
– biletu na wydarzenie
Jeśli planujesz dokonać zwrotu moich produktów prosimy o poinformowanie mnie o tym w dowolnej, dogodnej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, który dla Ciebie przygotowałam. Wypełniony i wydrukowany dokument możesz dołączyć do przesyłki zwrotnej. TUTAJ.
Nie jest to obowiązkowe, ale będzie mi bardzo miło, jeśli w formularzu podzielisz się ze mną również przyczyną zwrotu – jest to dla mnie cenna informacja, która pomoże mi w tworzeniu coraz lepszych produktów w przyszłości.
Dane adresowe do zwrotu:
Kamila Niewiadomska
ul. Groszkowskiego 12/3
05-131 Zegrze
e-mail: niewiadomskamila@gmail.com
Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie.
Pieniądze zwracam w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.
W przypadku płatności w placówce pocztowej nie mam takiej możliwości, dlatego w takim przypadku proszę Cię o zgodę na dokonanie przelewu i wskazanie numeru konta, na który powinien zostać zrealizowany zwrot.
Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz również w Regulaminie Sklepu.
Uwaga. Opisana wyżej procedura dotyczy wyłącznie zakupów w moim sklepie online na stronie matkapolkabiznes.pl.